Crasmanin B2B-verkkokauppa on ratkaisu yritysten väliseen kaupankäyntiin. Tuotetiedot ovat B2C-verkkokaupan tapaan helposti ja selkeästi saatavilla. Asiakas pääsee tekemään hakuja, tarkastelemaan tilaushistoriaansa ja hinnastojansa sekä tekemään esimerkiksi toistuvia tilauksia.
Voit ottaa verkkokaupan käyttöön lähes sellaisenaan. Palvelua muokataan brändisi ja tarpeittesi mukaiseksi. Näin voit viedä myynnin painopistettä verkkoon siten, että tilausprosessin vaiheet pysyvät vankasti omissa hyppysissäsi.
Verkkokauppaa voidaan kehittää eteenpäin uusien vaatimusten ja asiakkailta saadun palautteen pohjalta. Sama kanava taittuu myös helposti täydelliseksi verkkokaupaksi, jos ostotapahtumat halutaan jossakin kohtaa viedä verkkoon.
Verkkokaupan avulla tarjoat asiakkaallesi laadukasta tietoa, kuten sopimushinnat ja tuotteiden saatavuustiedot, sekä mahdollisuuden hoitaa rutiiniostokset vanhojen tilaustietojen pohjalta.
Verkkokauppaan on valittu valmiiksi B2B-verkkokaupankäynnissä yleisesti tarvittavat toiminnallisuudet. Näin saat palvelun käyttöön nopeammin ja edullisemmin.
Verkkokauppa tekee ostamisesta aidosti helppoa.
Vaikka verkkokauppa tuo säästöjä ja parantaa asiakaskokemusta, ei myyjän silti pidä jättää asiakastaan yksin ostohetkeen asti. B2B-liiketoiminnassa henkilökohtaisen ja itsepalvelun onnistunut yhdistelmä on avain asiakassuhteiden syventämiseen, jolloin lopputuloksena on uskollisia asiakkaita.
Miten perustetaan B2B-verkkokauppa
Asiakaskokemus on ytimessä verkkokaupankäynnissäkin
Postin tutkimuksen mukaan B2B-verkkokauppaa käyttää jo neljä viidestä ostajasta