Aloita verkkokaupankäynti helposti ja nopeasti

B2B-verkkokauppa

Kysy lisää

Palvele paremmin yritysasiakkaitasi

Crasmanin B2B-verkkokauppa on ratkaisu yritysten väliseen kaupankäyntiin. Tuotetiedot ovat B2C-verkkokaupan tapaan helposti ja selkeästi saatavilla. Asiakas pääsee tekemään hakuja, tarkastelemaan tilaushistoriaansa ja hinnastojansa sekä tekemään esimerkiksi toistuvia tilauksia. 

 

Voit ottaa verkkokaupan käyttöön lähes sellaisenaan. Palvelua muokataan brändisi ja tarpeittesi mukaiseksi. Näin voit viedä myynnin painopistettä verkkoon siten, että tilausprosessin vaiheet pysyvät vankasti omissa hyppysissäsi.

 

Verkkokauppaa voidaan kehittää eteenpäin uusien vaatimusten ja asiakkailta saadun palautteen pohjalta. Sama kanava taittuu myös helposti täydelliseksi verkkokaupaksi, jos ostotapahtumat halutaan jossakin kohtaa viedä verkkoon.

B2B-verkkokauppa palvelee


  • Monimutkaisessa tuote- tai palvelumyynnissä
  • Pitkissä asiakas- ja yhteistyösuhteissa, kuten jatkuva alihankinta tai osatoimitukset
  • Kun verkkokaupankäynnissä halutaan säilyttää kontrolli prosessin kaikkiin vaiheisiin
  • Toistuvien tilausten käsittelyssä
  • Prosessien automatisoinnissa

 

Verkkokaupan avulla tarjoat asiakkaallesi laadukasta tietoa, kuten sopimushinnat ja tuotteiden saatavuustiedot, sekä mahdollisuuden hoitaa rutiiniostokset vanhojen tilaustietojen pohjalta.

Verkkokaupan perustoiminnallisuudet


  • Toiminnallinen etusivu
  • Tuotesivut
  • Tuotelistausten järjestäminen ja filtteröinti
  • Suodattimet ja hakutoiminto
  • Asiakaskohtaiset hinnastot
  • Myyntierät ja myyntiyksiköt
  • Minimitilausmäärät
  • Tilauspohjat
  • Asiakkaan omat tiedot ja tilaushistoria
  • Tilausten tallentaminen jatkuvia tilauksia varten
  • Myyntien kirjaaminen tuotepäälliköille ja myyjille alueittain ja tuoteryhmittäin

 

Verkkokauppaan on valittu valmiiksi B2B-verkkokaupankäynnissä yleisesti tarvittavat toiminnallisuudet. Näin saat palvelun käyttöön nopeammin ja edullisemmin.

 

B2B-verkkokaupan avulla

  • Asiakaskohtaiset hinta- ja tuotetiedot ovat helposti löydettävissä 
  • Tarjoat asiakkaallesi vaivattoman ostokokemuksen verkossa 24/7
  • Tilaustenhallinta automatisoituu
  • Myyntitiimille jää aikaa asiakassuhteiden rakentamiseen ja ylläpitämiseen
  • Asiakas voi tarkastella omaa ostotiliään, seurata reaaliaikaisesti varastosaldoja ja tehdä tilaukset verkossa.


Verkkokauppa tekee ostamisesta aidosti helppoa.

Parempi asiakastyytyväisyys

Vaikka verkkokauppa tuo säästöjä ja parantaa asiakaskokemusta, ei myyjän silti pidä jättää asiakastaan yksin ostohetkeen asti. B2B-liiketoiminnassa henkilökohtaisen ja itsepalvelun onnistunut yhdistelmä on avain asiakassuhteiden syventämiseen, jolloin lopputuloksena on uskollisia asiakkaita.

 

 

Lue lisää:

Miten perustetaan B2B-verkkokauppa

Asiakaskokemus on ytimessä verkkokaupankäynnissäkin 

Postin tutkimuksen mukaan B2B-verkkokauppaa käyttää jo neljä viidestä ostajasta

 

Ota yhteyttä, niin kerromme lisää