"HubSpot yhdistää myynnin, markkinoinnin ja kasvuhakkeroinnin työkalut. Olemme iloisia siitä, että uusi liiketoiminta jatkuvan kasvun palveluiden ympärillä on käynnistynyt odotetusti. HubSpotin Silver Partner -statuksen saavuttaminen kertoo siitä, että suunta on oikea myös HubSpotin mittareilla – nyt on hyvä lisätä vauhtia", kommentoi strategiajohtaja Samuli Hokkanen.
 
Huom: Tämä kirjoitus sisältää sikäli vanhentunutta tietoa, että Crasman on nyttemmin jo HubSpot Gold -partner.
 
Edistyneiden digipalvelujen ja verkkokaupparatkaisujen toteuttajan palvelutarjontaan HubSpot on tuonut tehokkaan alustan Inbound-markkinoinnin tekemiseen.
 
"Parhaimmillaan inbound tuo organisaation myynnin ja markkinoinnin yhteisten tavoitteiden ja tekemisen äärelle. Kyse on kovasta duunista ja näkisin mielelläni, että ylimääräinen hypetys aiheen ympärillä laantuisi. Moderni markkinointi tuo tuloksia, mutta se vaatii muutosvalmiutta ja yksittäistä markkinointiteknologiaa laajempaa strategista näkemystä", jatkaa Hokkanen.
 
"Markkinointijohtajia kiinnostaa nyt myös erityisesti markkinoinnin automaation ja GDPR:n suhde toisiinsa. HubSpotin partnerina on mukava toimia, kun järjestelmätoimittaja ottaa lainsäädännön muutoksen ja tietosuoja-asiat äärimmäisen vakavasti", päättää Hokkanen.

HubSpot on teknisesti vahva ja laajasti integroitavissa

Crasman valitsi HubSpotin tarjontaansa sen vahvan teknologia-arkkitehtuurin ja integroitavuuden vuoksi. Nykyisten asiakkaidemme digitaaliset palvelut ovat laajasti integroituneita ja samaa edellytetään myös markkinoinnin automaatiojärjestelmältä.
 
HubSpotia varten on olemassa paljon valmiita integraatiopalveluita. Aina valmis ei kuitenkaan riitä, kun tehdään parasta mahdollista. HubSpotiin kertyvä data ja avaintoiminnallisuudet ovat saavutettavissa hyvin dokumentoitujen rajapintojen kautta.
 
"Asiakkaamme ovat tottuneet siihen että yllättävä tai erikoisempikin järjestelmäintegraatio onnistuu laadukkaasti. Meillä on kokemusta erittäin laajojen integraatiokokonaisuuksien toteutuksista mm. SAP, Microsoft Dynamics ja Salesforce -ympäristöissä. Integraatiokokemus on suoraan hyödynnettävissä myös HubSpot-toteutuksissa ja se on ehdottomasti yksi vahvuuksistamme", kertoo Crasmanin ratkaisuarkkitehti Petri Autio.
 

Kaiken takana on asiakaskokemus

"Tarve markkinoinnin automaation työkalujen ja osaamisen tarjoamisesta asiakkaillemme syntyi oman myynnin ja markkinoinnin kehittämisestämme. B2B-ostaminen ja -myyminen käy parhaillaan läpi vähintään yhtä suurta digitalisaation aikaan saamaa muutosta kuin kuluttajarajapintakin. Ammattiostajista jo yli puolet on milleniaaleja, jolloin asiakkaan matkasta ja asiakaskokemuksesta yhä suurempi osa siirtyy markkinoinnin vastuulle, perinteisen myyjän ulottumattomiin. Tämä muutos tuo jatkossa markkinoinnillisesti edistyksellisille yrityksille suuren kilpailuedun", toteaa myyntijohtaja Peter Silvennoinen.
 
Lataa HubSpot-opas
 
Crasman avatar