Kerroimme syksyllä 2018 Crasmanin laajenemisesta Joensuuhun. Itä-Suomeen siirtyminen on sujunut suunnitelmien mukaan ja Crasman Joensuu käynnistikin alkaneen vuoden uusissa, suuremmissa toimitiloissa kauppatorin välittömässä läheisyydessä osoitteessa Siltakatu 12.

Nykyinen viiden hengen tiimi saa helmikuun alussa merkittävän uuden vahvistuksen, kun digistrategi Mika Sormunen siirtyy mainostoimistomaailmasta Crasmanin luovien nörttien joukkoon. Sormunen tuo pitkän kokemuksensa lisäksi mukanaan tärkeää strategista osaamista ja tietotaitoa paikallisen yrityskentän haasteista ja mahdollisuuksista.

“Crasmanin saapuminen Joensuuhun avaa paikallisille yrityksille huomattavan laajan digitaalisten palveluiden tarjoaman. Usein digitalisaatioprojektit ovat yrityksille ainoastaan markkinointiviestinnän tarpeita tukevia hankkeita, kun mielekästä olisi kytkeä myös muut liiketoiminnan prosessit ja järjestelmät saumattomasti toisiinsa. Tähän haasteeseen Crasman vastaa“, Sormunen pohtii.

“Olemme erittäin innoissamme Mikan siirtymisestä Crasmanin riveihin. Hän tuo mukanaan monipuolisen paletin digiosaamista ja asiakasymmärrystä”, lisää Crasmanin Itä-Suomen aluejohtaja Sakke Somerma.

Crasmanin ydinosaamista ovat verkkokauppojen ja laajojen verkkopalveluiden toteutukset konseptisuunnittelusta sisällöntuotannon kautta tekniseen toteutukseen ja jatkuvaan kehitykseen. Yhden oven takaa saatava laaja palveluvalikoima, toimialaosaaminen ja pitkä kokemus laajoista integraatiototeutuksista ovat asiakkaiden tyypillisiä syitä valita Crasman kumppanikseen.

Asiakkaina Crasmanilla viihtyvät muun muassa Laakkonen, Nokian Renkaat, Kemppi, Peikko Group, Vexve, Familon, Intersport ja monet muut digitaalisen liiketoiminnan edelläkävijät.

Lisätietoja Crasmanin palveluista Joensuussa:

Asiakkuuspäällikkö, Head of Region, Sakke Somerma
sakke.somerma@crasman.fi, 050 599 3773

Myyntijohtaja Peter Silvennoinen
peter.silvennoinen@crasman.fi, 040 173 7666

Samuli Hokkanen avatar