Ihmiset haluavat henkilökohtaista palvelua. Sen saamisen pitää nykytilanteessakin olla yhtä helppoa kuin liikkeen oven avaaminen. Ja lopuksi: kauppakirjat on saatava allekirjoitettua. Digitaaliset etämyyntityökalut mahdollistavat koko ketjun etänä ja turvallisesti.

Tämän blogin voisi aloittaa kertomalla siitä, kuinka tutuksi tuntemamme toimintatavat ovat muuttuneet hetkessä päälaelleen. Mutta sen kaikki jo tietävät. Niin kuin senkin, että poikkeusolot eivät poista mielekkäiden asiakaskohtaamisten tarvetta.

Digitaalista kivijalkapalvelua

Chat, verkkovaraus ja perinteinen puhelu täyttävät tarpeensa yhtä hyvin kuin ennenkin. Digitaalinen etämyynti taas on keino, jonka avulla asiakkaan voi kohdata kasvotusten. Antaa hetken yksilöllistä aikaa ja huolehtia henkilökohtaisesti kuin kivijalassa konsanaan.

Kehitämme poikkeusolotarpeisiin työkalun, jolle asetimme suunnitteluvaiheessa kolme kriteeriä: sen pitää olla edullinen, nopeasti käyttöönotettava ja niin helppo, ettei se vaadi asiakkaaltasi erityistä digiosaamista. Pelkkä älypuhelin ja klikkaus riittävät.

Crasman.meet on helppo kaikille

Crasman.meet on etämyyntityökalu. Se tarkoittaa sitä, että verkkosivullesi tulee kalenteri, josta asiakkaasi voi varata itselleen mieleisen tapaamisajan.

Ajankohdan valittuaan asiakkaasi saa tekstiviestin, jossa on linkki tulevaan videoneuvotteluun. Lisäksi hän saa saman linkin muistutuksena viisi minuuttia ennen sovittua tapaamista.

Henkilökohtaisen palvelun lisäksi myyjä voi videotapaamisen aikana esitellä asiakkaalle myytävää kohdetta tai ehdottaa vaihtoehtoja. Kuin kivijalassa, mutta turvallisesti diginä.

Sähköinen allekirjoitus tekstiviestillä

Kaupat on saatava maaliin. Yksinkertainen fakta, jonka toteuttaminen on vallitsevien rajoitusten valossa hankalaa, joskus jopa mahdotonta.

Siksi kehitimme mahdollisuuden lähettää asiakirjoja tekstiviestinä sähköiseen allekirjoitukseen. Ei postia, ei lähettiä, ei skannausta, pelkkä puhelin riittää.


Tutustu ja testaa

Ota yhteyttä