Sami Sundbergin työ on varmistaa, että hänen asiakkaidensa liiketoimintaprosessit sujuvat, asiakaskokemus on laadukas ja yritysjohdolla on näkymä kokonaisuuteen. Sami on HubSpot-asiantuntija.

Crasmanin MarTech Team Manager Sami Sundberg on ennen kaikkea asiakkaidensa strateginen kumppani: tehokas kokonaisuus rakentuu aina liiketoimintatavoitteet edellä.

Valitun järjestelmän pitää integroitua olemassa olevaan ytimeen, mahdollisesti korvata nykyisiä järjestelmiä ja ehdottomasti taipua tulevaisuuden tarpeisiin.

Samalla Sami huomioi ihmisen: työkalujen lopullinen teho on kiinni käyttäjistä silloinkin, kun kaikki mahdollinen on automatisoitu.

– Teknologian tehtävä on helpottaa arkea ja prosesseja, ei toisin päin, Sami painottaa.

Kun teknologiaksi valikoituu HubSpot, Sami tiimeineen käy hommiin.

 

Määrittely varmistaa ydinprosessien sujuvuuden ja asiakaskokemuksen laadun

 

Samin tiimin leipälaji on HubSpot, maailman suosituin markkinoinnin automaatiojärjestelmä.

HubSpot on kokonaisvaltainen digitaalisen liiketoiminnan alusta, joka sisältää työkalut markkinointiin, myyntiin ja asiakashallintaan. Verkkosivusto, asiakastieto, tietopankit, blogit, uutiskirjeet, älykäs sisältö sekä myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun toiminnallisuudet ovat vain esimerkkejä HubSpotin laajuudesta.

HubSpotissa on paljon valmiita integraatioita ja loputkin räätälöitävissä saumattomaksi kokonaisuudeksi.

– Sen ansioista voimme automatisoida laajasti operatiivisia prosesseja ja tarjota yritysjohdolle ajantasaisen näkyvyyden asiakkuuksiin ja prosesseihin.

Kun data kulkee, tieto ei siiloudu. HubSpotin uusimmat työkalut Operations Hub ja Business Unit lisäävät näkyvyyttä entisestään ja mahdollistavat monipuolisemmat työkalut isoille organisaatioille.

Tästä mahdollisuuksien laarista HubSpot-tiimi ammentaa asiantuntemuksellaan asiakkaalle parhaan kokonaisuuden.

– Määrittelytyön ja käyttöönoton aikana varmistamme liiketoiminnan keskeisten prosessien sujuvuuden ja asiakaskokemuksen laadun.

 

Suomen kovin HubSpot-kehittäjien jengi

 

Crasman saavutti kesällä HubSpot Platinum Partner -aseman. Sen mahdollisti tiivis tiimien välinen yhteistyö sekä mahtavat asiakkaat.

– Meillä on niin hyvä tiimi, että olemme mielestäni Suomen kovin tekninen HubSpot-partner, Sami kuvaa Crasmanin teknisen kehittämisen tasoa.

Jo aiemmin mainittu Operations Hub on kutkuttava uusi mahdollisuus sekä liiketoiminnan että teknisen kehittämisen näkökulmista.

– Se on tie entistä tarkempiin ja monipuolisempiin automaatioihin.

Asiakkaat kehuvat Crasmanin HubSpot-tiimiä sekä teknistä palvelutiimiä siitä, että he pystyvät toteuttamaan kaikkein vaativimmatkin integraatiot. Sami taas saa palautetta rautaisesta bisnesymmärryksestään ja kokonaisuuksien hahmottamisesta.

– Me puolestamme haluamme kiittää kaikkia asiakkaita, jotka haastavat meitä kehittämään liiketoimintaansa. Se onnistuu vain yhdistämällä molempien puolien tietotaito!

Kirsi Vatanen avatar