Jotain vaikuttavaa

    Kerro lukijalle lisää aiheesta

    Otsikko ja alaotsikko kertovat, mitätarjoat, ja otsikkomuoto sinetöi kaupan. Tässä voit kertoa, miksi tarjouksesi on niin hyvä, että sen vuoksi kannattaa täyttää lomake

    Muista:

    • Luettelomerkinnät toimivat aina.
    • Niillä voit esitellä hyötyjä ja
    • tehdä vierailijoista vetäjiä.

    Crasman Insight Live pureutuu verkkokaupan asiakaskokemukseen

    Tervetuloa Crasman Insight Live -tapahtumaan teemalla Verkkokauppa ja asiakaskokemus. Iltapäivän aikana syvennymme siihen, mistä aineksista syntyy henkilökohtainen ja laadukas asiakaskokemus. Tarjolla on innostavia puheenvuoroja ja tiivis paneelikeskustelu sekä tilaisuus verkostoitua ja nauttia pientä purtavaa ja juomaa ohjelman jälkeen.

    Tilaisuus pidetään Helsingin keskustassa keskiviikkona 25.1. klo 14-17

     

    Ilmoittautuminen on päättynyt. Mikäli haluat mukaan tapahtumaan lähetä sähköpostia Kirsi Vataselle.

    Ohjelma

     

    MarkusHongisto Ostokäyttäytymisemme on muuttunut pysyvästi
    Markus Hongisto, maajohtaja, Google Cloud
    SamuliHokkanen

     

    Verkkokaupan asiakaskokemus
    Samuli Hokkanen, toimitusjohtaja, Crasman
    TuomasManninen

     

    Asiakasarvo kilpailuetuna: case Veho

    Tuomas Manninen, asiakaskokemusjohtaja, Veho

    Group

     

    Asiakaskokemus tulevaisuudessa
    Keskustelemassa Markus Hongisto, Tuomas Manninen ja  Samuli Hokkanen.

     

    Tapahtumapaikka

    Hotel Mestari
    Fredrikinkatu 51, Helsinki

    Hotel Mestariin kannattaa saapua julkisilla. Raitiovaunut 7 ja 9 pysähtyvät kulman takana (pysäkki Kampintori) ja Kampin metroasemalta sekä kaukoliikenteen linja-autoasemalta on vain viiden minuutin kävelymatka Mestariin. Päärautatieasemalta on noin 10 minuutin kävelymatka.