Yritysten välinen verkkokaupankäynti kasvaa voimakkaasti. B2B-verkkokauppaan liittyy usein kysymyksiä ja monimutkaisuutta, jotka puuttuvat pelkkää kuluttajamyyntiä aloittavilta verkkokauppiailta.
Olemassa olevan liiketoiminnan osittainenkin siirto verkkokaupaksi vaatii tyypillisesti onnistuakseen liiketoimintamallien pohtimista uudelleen, taitavaa viestintää sekä määrätietoista muutosjohtamista.
Avaamme B2B-verkkokaupan perustamiseen liittyvää prosessia ja sen työvaiheita esimerkkien avulla torstaina 9.12. klo 9-10. Tule kuulolle ja esittämään mieltäsi askarruttavia kysymyksiä.
Jani Ruotsalainen |
Petri Autio |
Olet pohtimassa B2B-verkkokaupan perustamista ja haluat ymmärtää, minkälainen projekti sinua odottaa.
Olet pohtimassa verkkokauppa-alustan vaihtoa paremmin liiketoimintaanne tukevaksi.