Aineiston­hallinta

Aineistonhallinta tarkoittaa yrityksen digitaalisen aineiston keskittämistä yhteen paikkaan, josta sitä voidaan vaivattomasti jakaa eri kohderyhmille. Yrityksen aineistopankki pitää kuvat, dokumentit, logot, äänet, videot ja brändimateriaalit hyvässä järjestyksessä ja helposti saatavilla.

Yrityksen materiaalipankki on väline viestinnän prosessien tehostamiseen ja tuo sekä sisäiseen viestintään että ulkoiseen markkinointiin kustannustehokkuutta, kun aineistot eivät kuormita sähköpostia ja uusimmat versiot kuvista ja dokumenteista löytyvät aina helposti yhdestä paikasta.

Hyvän aineistonhallinnan ominaisuudet 

Nykyaikainen ratkaisu aineistonhallintaan on monipuolinen ja vastaa markkinointiviestinnän moderneihin tarpeisiin.  Hyvin tehdyn käyttöliittymän avulla markkinointimateriaalin lataaminen, jakaminen ja käyttö on helppoa, nopeaa ja kustannustehokasta. Hyvä aineistonhallinta  voidaan integroida muihin järjestelmiin osaksi organisaation työnkulkua. 

Crasman Studio on tietoturvallinen ja moderni ratkaisu aineistonhallintaan

  • Single Sign-On - kertakirjautumistekniikka
  • Keskitetyllä käyttäjähallinnalla ajan säästöä
  • Rajaton integroitavuus muihin julkaisujärjestelmiin
  • Automaattinen kuvamuunnos-työkalu
  • Monipuolinen metatieto kategorisointiin, tageihin, hakusanoille yms.
  • Sertifioitu tietoturvallinen aineistonhallinta

Crasman Studio -aineistonhallintaa on helppo käyttää

Referenssejä:  

  • Elematic Oy Ab
  • Finlayson Oy
  • Gummerus Kustannus Oy
  • Intersport Finland Oy
  • Kekkilä Group
  • Nokian Renkaat Oyj
  • Polar Electro Oy
  • Rapala WMC OYj
  • Sponda Oyj
  • Vianor Holding Oy
  • Vexve Oy
  • VR-Yhtymä Oy

Ratkaisuun liittyvät asiakkaat