HubSpot

HubSpot on maailman suurin markkinoinnin automaation järjestelmä, jota yli 20 000 yritystä ympäri maailmaa hyödyntää inbound-markkinoinnissa. HubSpot markkinoinnin automaatiojärjestelmä pitää sisällään kattavat työkalut inbound-markkinoinnin hyödyntämiseen sekä markkinoinnin että myynnin näkökulmasta.

SaaS-pohjainen HubSpot on integroitavissa laajasti yrityksen verkkopalveluun ja koko verkkosivuston sisältöä voi tarvittaessa hallinnoida suoraan HubSpotista. Käytössäsi olevan sisällönhallintajärjestelmän (CMS:n) ja asiakastiedon integrointi osaksi markkinoinnin automaatiota on keskeistä inbound-markkinoinnissa onnistumisen kannalta.

Markkinoinnin lisäksi HubSpot sisältää itsessään valmiin CRM-järjestelmän pienille ja keskisuurille yrityksille. CRM:n lisäksi myyntiä tukevia työkaluja ovat esimerkiksi valmiit sähköpostipohjat ja sähköpostien seuranta. HubSpot tarjoaa myynnille huikean arvokasta tietoa potentiaalisten ja olemassa olevien asiakkaiden aktiivisuudesta yrityksen verkkopalvelussa ja reagoinnista markkinointiviestinnän sisältöihin.

HubSpotin voi ottaa käyttöön todella kevyesti ja vaivattomasti, jonka jälkeen inbound-markkinoinnin roolia voi kasvattaa ja syventää jatkuvasti.