Digitaalisen strategian voi tänä päivänä hyvin lyhentää pelkäksi strategiaksi.
Strategia on suunnitelma valittujen tavoitteiden saavuttamiseksi muuttuvassa toimintaympäristössä. Palveluiden sähköistämisen lisäksi Crasman toimii myös strategisena kumppanina ja digitaalisen liiketoiminnan tukena.
Tarkoituksemukaisella strategisella suunnittelulla voidaan saavuttaa esimerkiksi seuraavia hyötyjä:
Digitaalisen liiketoiminnan strategia asettaa tavoitteet ja suunnitelman tavoitteiden saavuttamiseen. Lisäksi strategiaa suunniteltaessa on hyvä luoda tiekartta, josta voidaan seurata tavoitteiden etenemistä. Strategia ottaa kantaa digitaalisen liiketoiminnan neljään osa-alueeseen:
Crasmanin strategiatyö perustuu kolmeen periaatteeseen. Strategian tulee olla:
Strategisena kumppanina Crasman pyrkii kouluttavaan yhteistyöhön, jossa asiakkaan omaa osaamista pyritään kehittämään.
Kiinnostuitko? Haluatko kuulla lisää digitaalisen strategian tarjoamista eduista yrityksellesi?
Case
Crasman on Palmialle kokonaisvaltainen verkkoviestinnän strateginen ja tekninen kumppani.
Lue lisääPalvelu
Sisältöstrategia nivoo yhteen yrityksen tavoitteet, vahvuudet, kohderyhmät ja ostajapersoonat selkeällä tavalla.
Lue lisääCase
Perinteikäs klapikonevalmistaja valloittaa Pohjois-Amerikan markkinoita yhteistyössä Crasmanin kanssa.
Lue lisääBlogi
Toimivan digitaalisen palvelun rakentaminen vaatii, että palikat pysyvät käsissä käytännön yksityiskohdista strategian syvälliseen ymmärtämiseen.
Lue lisää