Laakkonen-konserni halusi uudistaa verkkopalvelunsa rohkeasti. Asiakkaat ovat jo pitkään tottuneet etsimään autoja netistä, mutta moni ostamisen vaihe on kuitenkin edellyttänyt käyntiä myyntipisteessä.
Ennakkoluulottoman suunnittelun ja viisaan toteutuksen ansiosta Laakkosen verkkopalvelussa voi laskea oman autonsa vaihtoarvon, saada rahoituspäätöksen, maksaa auton ja tilata sen vaikka kotiovelleen. Verkkopalvelu tarjoaa myös personoitua tietoja ja yhteisöllisyyttä.
Crasman konseptoi, suunnitteli ja toteutti uuden verkkopalvelun tiiviissä yhteistyössä Autotalo Laakkosen kanssa.
Digitaalisten palveluiden rooli auton valinnassa on kasvanut vuosi vuodelta. Laakkosen maanlaajuisen myyntiketjun toimipisteiden tukena on nyt uusittu, keskitetty ja dynaaminen verkkopalvelu, jonka eteen on tehty töitä hartiavoimin niin Laakkosella kuin Crasmanillakin. Syy uudistukselle oli selkeä.
Huom. Asiakkaan nimi ja brändi on uudistunut. Uusi referenssi on tulossa keväällä 2023. Voit odotellessa tutustua nykyiseen referenssiin alla olevasta linkistä.