Tekninen HubSpot-osaaja / Front-end kehittäjä digimarkkinoinnin twistillä

Hei! Kiinnostaako sinua työ luovien nörttien kanssa ja tunnet olosi kotoisaksi lentävien ideoiden sekä teknisen ongelmanratkaisun keskellä? Kiinnostaako markkinoinnin automaation pariin syventyminen web-ohjelmoinnin ohella? Jatka ihmeessä lukemista!

Haemme front-end-kehittäjää, jolla on kiinnostusta digimarkkinointia kohtaan!

 

Millainen tyyppi meillä on kiikarissa?

  • Tunnet kiinnostusta ja intohimoa modernien digitaalisten palvelujen kehittämiseen
  • Sinulla on perustason osaaminen web-teknologioista: CSS, HTML, JavaScript
  • Tunnet HubSpotia mielellään jo entuudestaan joko sisällöntuotannon, automaatioiden tai ohjelmoinnin osa-alueilta.  Olet vahvoilla, jos sinulla on jo Hubspot CMS for Developers sertifikaatti.
  • Ymmärrät käyttöliittymien suunnittelun perusteet, jotta osaat kommunikoida muun tiimin kanssa samalla kielellä. Tunnistat myös liiketoiminnallisia näkökulmia ja koet asiakaskokemuksen tärkeänä.
  • Tunnet paloa digimarkkinointia, markkinoinnin automaatiota sekä kasvuhakkerointia kohtaan. 
  • Olet kiinnostunut kehittämään osaamistasi ja nautit uuden oppimisesta
  • Kommunikoit sujuvasti suomeksi ja englanniksi. Tämän lisäksi sinulta löytyy positiivista asennetta ja halua oppia uutta!

 

Mitä sitten tulisit tekemään Crasmanilla?

Osallistut asiakkaidemme digimarkkinoinnin hankkeiden ja verkkopalveluiden suunnitteluun ja tekniseen toteutukseen osana suurempaa tiimiä. Oma roolisi antaa mahdollisuuden kehittyä digitaalisen markkinoinnin asiantuntijaksi ja HubSpot-alustan erikoisosaajaksi. HubSpot CMS for Developers -sertifioinnista on tehtävässä hyötyä, mutta voit myös kehittyä ja suorittaa sertifikaatin työsuhteen aikana mikäli sinulla ei sitä vielä ole.

Koodaamisen lisäksi työtehtävät pitävät sisällään automaatioiden ja sisältöjen teknistä suunnittelua sekä toteuttamista. Sinun ei tarvitse olla kirjailija vaan riittää, kun pidät luovasta ideoimisesta ja saat suunnitelmat dokumentoitua muiden nähtäville.

Siis simppelisti sanottuna: Olet perusluonteeltasi koodari (tai koodariksi aikova) ja olet kiinnostunut digitaalisesta markkinoinnista. Tehtäväsi pääpaino ei kuitenkaan ole digimarkkinoinnissa, mutta ymmärrys siitä on tärkeää.

 

Miksi Crasmanille sitten kannattaisi tulla töihin?

  • Saat valita mieleisesi työkalut ja välineet
  • Saat valita mistä ja miten teet töitä. Meillä on kolme toimistoa (Helsinki, Joensuu, Tampere) ja voit sijoittua niistä mihin tahansa. Meillä myös etätyöskentely on arkipäivää. 
  • Tarjoamme erinomaiset olosuhteet työn tekemiselle ja työssä kehittymiselle sekä myös mahdollisuuden kasvaa suurempiin saappaisiin kokemuksen karttuessa
  • Tarjoamme mahdollisuuden myös opiskella rajatusti palkallisen työajan puitteissa. 
  • Kilpailukykyisen palkkauksen ohella työntekijämme nauttivat erinomaisista työsuhde-eduista ja joustavista työajoista
  • Pääset osaksi kasvavaa tiimiä, jossa voit itse vaikuttaa tekemisen tapoihin.
  • Isompien asiakkaiden kanssa pääset keskittymään isompiin kokonaisuuksiin eikä kaikki työ ole aina pientä sälää.

 

Leipälajimme ovat digitaaliset palvelut: suunnittelu, tekniset toteutukset, sisällöt, markkinointi ja strategia. Yhtäkään näistä ei ole olemassa ilman toisia, ja toisaalta palvelut tehdään aina ihmisiltä ihmisille. Luovien nörttien yhteisömme työskentelee tiiviisti yhdessä parhaaseen lopputulokseen pyrkien eikä tyydy ilmeisimpiin ratkaisuihin haasteita ratkoessaan. Pääset osaksi ammattitaitoista tiimiä, jonka kanssa ideoit ja kehität asiakkaidemme sähköistä liiketoimintaa.

Lähetä hakemuksesi osoitteeseen rekry@crasman.fi mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut heti sopivien hakijoiden löydyttyä! 

Crasman on vuonna 1996 perustettu digitaalisen liiketoiminnan asiantuntijatoimisto, joka työllistää yhteensä 80 digipalvelujen, suunnittelun, sisältöjen ja strategian ammattilaista Helsingissä, Tampereella ja Joensuussa.