Kasvumarkkinointi

Kasvumarkkinointi

Kasvumarkkinointi on yhteistyömalli, joka tunnistaa myynnin ja markkinoinnin digitaalisen kasvun mahdollisuudet ja esteet. 

Kasvumarkkinointi on yhteistyömalli, joka tunnistaa myynnin ja markkinoinnin digitaalisen kasvun mahdollisuudet ja esteet. 

Mitä on kasvumarkkinointi?

Mitä on kasvumarkkinointi?

Mitä on kasvumarkkinointi?

Mitä on kasvumarkkinointi?

Tunnistamme kasvun mahdollisuudet ja ratkaisemme digitaaliseen myyntiin ja markkinointiin liittyvät haasteet näkemyksellä (insight), strategialla ja jatkuvalla kehityksellä.

Crasmanin kasvumarkkinointia tekee datalähtöinen ja monialainen tiimi, joka on sitoutunut edistämään verkkoliiketoiminnan kasvua. Kokonaisvaltainen, koko asiakaspolun huomioiva lähestyminen markkinointiin erottaakin kasvumarkkinoinnin ns. perinteisestä markkinoinnista.

Mistä kasvumarkkinointi koostuu käytännössä?

CRM-markkinointi

Asiakasuskollisuus, pysyvyys, tuotto ja elinkaari.

Inbound-markkinointi

Houkuttelee asiakkaita räätälöidyillä ja arvokkailla sisällöillä.

Markkinoinnin automaatiot

Rutiinitehtävien hallinnointi ja suorittaminen automatisoidusti.

Kasvuhakkerointi

Kevyet ja kustannustehokkaat digitaalisen markkinoinnin taktiikat.

Kampanjat

Integroitua ja monikanavaista markkinointiviestintää.

Growth-Driven Design

Datalähtöinen menetelmä, joka keskittyy verkkosivuston suorituskyvyn ja käyttökokemuksen jatkuvaan parantamiseen.

Kasvumarkkinoinnin prosessi

  1. Näkemys

Näkemykseen (insight) päästään prosessilla, jossa kerätään tietoa, todisteita ja havaintoja eri lähteistä, pohditaan asiayhteyksiä ja tutkitaan ristiriitoja.

Insight-tutkimus antaa kasvustrategille mahdollisuuden muodostaa näyttöön perustuvia näkemyksiä digitaalisen myynnin ja markkinoinnin vaikuttavuudesta. Siksi näkemys perustuu aina tutkittuun tietoon ja dataan.

  1. Strategia

Tuloksellisen ja vaikuttavan myynnin ja markkinoinnin taustalle tarvitaan yrityksen liiketoiminnan tavoitteisiin pohjautuva kasvustrategia.  

Kasvustrategia kokoaa yhteen tiedon siitä, miten asiakkaita saadaan ja miten heidät pidetään. Se sitoo yhteen yrityksen tuote- tai palvelutarjooman ja kilpailuedut. Se määrittelee muun muassa  kohderyhmät, asiakaskokemuksen sekä digitaaliset kanavat, joista asiakkaat tavoitetaan. 

Suunnittelussa huomioidaan insightin lisäksi myös tarvittavat resurssit, digitaaliset kontaktipisteet sekä niiden kehitystarpeet.

  1. Jatkuva kehitys

Digitaalisessa maailmassa menestyksen salaisuus on yksinkertainen: Myynnin ja markkinoinnin yhteispeli, sen jatkuva kehitys ja luotettava tuki. 

Yhdessä asiakkaan kanssa tehtävän jatkuvan kehityksen ytimessä on liiketoimintaan, mitattavaan kasvuun ja sen tavoitteisiin nojaava kasvulähtöinen suunnittelu. 

Hyvä kasvustrategia käyttää useita sisältöjä, kanavia ja työkaluja viestintään eri kohdeyleisöjen kanssa. 

Ota yhteyttä

Anu Hakkarainen

Sales Director

Ota yhteyttä

Anu Hakkarainen

Sales Director

Ota yhteyttä

Anu Hakkarainen

Sales Director

Ota yhteyttä

Anu Hakkarainen

Sales Director