Crasman on erikoistunut digitaalisen liiketoiminnan ja verkkokaupankäynnin konsultointiin.
Pureudumme yhdessä yrityksenne liiketoiminnan nykytilaan, haasteisiin, mahdollisuuksiin ja tulevaisuuteen. Autamme teitä hahmottamaan, millaisia tarpeita asiakkaillanne ja omassa organisaatiossanne on nyt ja tulevaisuudessa. Rakennamme konkreettisen tiekartan siitä, miten näihin tarpeisiin vastataan. Työmme pohjaa vahvasti analytiikkaan ja mitattaviin tietoihin.
Suunnittelutyössä sinua auttaa sitoutunut ja kokenut tiimimme, johon kuuluu digistrategian ja verkkokaupan asiantuntijoita, palvelumuotoilun sekä käytettävyyden osaajia ja sisällöntuotannon ammattilaisia. Meiltä voit odottaa myös haasteita, tiukkoja kysymyksiä ja uudenlaisia ideoita.
Konsultointipalvelumme eivät ole sidoksissa valittuihin teknologioihin tai muihin kumppaneihin. Saat meiltä riippumattoman tiimin auttamaan analyyseissa ja päätöksenteossa.
Miksi rakentaa oma digistrategia?
Kilpailuedun luominen ja erottautuminen
Digistrategia on työkalu, joka auttaa erottumaan markkinassa omilla vahvuuksilla ja tarjoamaan asiakkaille jotain sellaista, mitä kilpailijat eivät pysty rakentamaan. Ainakaan kovin nopeasti. Digistrategia antaa yrityksellenne räätälöidyn tavan toimia digitaalisessa ympäristössä.
Tavoitteellisen digikehityksen varmistaminen
Digitaalinen strategia perustuu aina liiketoimintastrategian tavoitteisiin ja antaa pitkän aikavälin suunnan sille, millaisia kehityshankkeita organisaatio toteuttaa ja mikä niiden paras toteutusjärjestys on.
Mitattavat tulokset ja kyky joustaa
Digistrategiassa määritämme mittarit, joiden avulla tavoitteita voidaan asettaa ja onnistumista todentaa. Kehittämämme digikehityksen ohjausryhmämalli antaa työkalut sekä kehitystyön etenemisen varmistamiselle että tilannekuvan mukaiselle joustolle.
Digitaalisen strategian osa-alueet
Tavoitteiden määrittely
Asetamme selkeät, mitattavat tavoitteet digistrategiallenne. Tavoitteet varmistavat, että kaikki toimenpiteet tukevat yrityksesi liiketoiminnallisia päämääriä.
Digitaalinen iso kuva
Digitaalisen ison kuvan avulla määritämme tavan, jolla toimitte omissa ja jaetuissa kanavissa sekä oman toimialanne ekosysteemissä.
Digikehityksen tiekartta
Mitä tehdään tänä vuonna? Entä ensi vuonna? Digikehityksen tiekartta priorisoi hankkeet lähivuosille ja hahmottaa niiden välisiä riippuvuuksia. Tiekartan avulla yritysjohdon on helppo varmistua siitä, että kyvykkyydet liiketoiminnan tavoitteiden saavuttamiseksi rakentuvat ajallaan.
Asiakasymmärrys
Rakennamme yhdessä ymmärryksen tulevaisuuden asiakaskunnasta ja asiakaspoluista sekä erilaisista tarpeista. Varmistamme, että asiakkaanne ääni kuuluu digistrategiassa.
Digitaaliset alustat ja kyvykkyydet
Luomme ylätason kokonaisarkkitehtuurin, jonka pohjalta voitte lähteä tarkentamaan digitaalisten ratkaisujen toteutustapoja ja rakentamaan organisaation sisäisiä kyvykkyyksiä.
Digikehityksen ohjausmalli
Miten varmistetaan digikehitykseen liittyvän informaation kulku, nopea reagointi toimintaympäristön muutoksiin ja työkalujen tarjoaminen johtamiseen? Vastaus on Crasmanin digikehityksen ohjausmalli — käytännöllinen toimintatapa, jonka rakennamme yrityksenne tarpeita vastaavaksi ja jonka ylläpitämisessä olemme apuna.

