Palvelumuotoilu ja konseptointi

Palvelumuotoilun perusajatus on yksinkertainen: sen tarkoituksena on kehittää yrityksen kaikkia eri toimintoja asiakkaan näkökulmasta.
Human first -tarra
kompassi kädessä

Löytyykö tuotteeseesi tai palveluusi liittyen riittävästi tietoa siitä, mihin niitä voi käyttää ja mikä on niiden hyöty? Kuinka nopeasti voidaan edetä myynnistä käyttöönottoon? Millä tavalla hoidat tilanteet, joissa palvelusi ei vastannutkaan asiakkaasi toiveita?

Palvelumuotoilu on käyttäjäkeskeinen tapa suunnitella palveluita ja tuotteita niin, että ne huomioivat asiakkaan tai käyttäjän tarpeet mahdollisimman kokonaisvaltaisesti. Palvelumuotoilun toteuttamiseksi valjastetaan yrityksesi kaikki toiminnot myynnistä markkinointiin ja tuotantoon.

Autamme mielellämme - ota yhteyttä!

Tilaa Crasmanin uutiskirje!