Käyttäjälähtöinen suunnittelu

Helppokäyttöinen ja lisäarvoa tuottava verkkopalvelu syntyy kun käyttäjän todelliset tarpeet huomioidaan suunnittelun alusta alkaen.
notrobot
käyttäjälähtöinen_suunnittelu

Käyttäjälähtöisen suunnittelun menetelmät

Käyttäjälähtöisessä suunnittelussa ei riitä, että suunnittelijan mielestä toteutus on toimiva, vaan ratkaisujen tulee perustua todellisten käyttäjien tarpeisiin. 

Menetelmät

Käytettävyystestit-ikoni

Käytettävyystestit

Käyttäjän suoriutumisen perusteella voidaan arvioida palvelun laatua ja toimivuutta.

Käyttäjäkyselyt-ikoni

Käyttäjäkyselyt

Kyselyillä on mahdollista saada hyvinkin kattavaa määrällistä tietoa käyttäjien tarpeista.

Haastattelut-ikoni

Haastattelut

Haastatteluiden avulla käyttäjiltä voidaan kerätä yksityiskohtaisemmin tietoja heidän tarpeistaan ja toiveistaan palveluun liittyen.

Analytiikka-ikoni

Analytiikka

Analytiikka ja käyttöön perustuva data täydentävät käyttäjiltä suoraan saatuja tietoja ja auttavat palvelun kehittämisessä.

Autamme mielellämme - ota yhteyttä!

Täytä yhteydenottolomake tai ole suoraan yhteydessä Anuun tai Tomiin.

Tilaa Crasmanin uutiskirje