B2C-verkkokauppa

Crasmanilla on pitkä kokemus kuluttajaverkkokauppojen suunnittelusta, teknisestä toteutuksesta ja jatkokehittämisestä.

B2C-verkkokauppaan ryhdytään monenlaisista lähtökohdista. Toisinaan yrityksen koko liiketoiminta tapahtuu verkossa, joskus taas B2B-yritykset päättävät laajentaa tarjoamaansa myös kuluttajille ja useimmiten se on jatke kivijalkakaupalle.

Olipa lähtökohta mikä tahansa, parhaimpia B2C-verkkokauppoja yhdistää mielestämme hyvä löydettävyys, helppo ja miellyttävä käyttökokemus, laadukkaat ja visuaaliset tuotetiedot, nopeus sekä vaivaton maksaminen.

Kuluttajaverkkokaupat kehittyvät vauhdikkaasti, ja yhä useammin ne hyödyntävätkin perustoiminnallisuuksien lisäksi erilaisia automatisoituja ratkaisuja, personointia ja koneoppimista. Hakukoneoptimoinnin ja -markkinoinnin (SEO ja SEM) suunnittelu osana toteutusta takaa parhaimmat tulokset myös jatkokehittämistä varten. Teknisesti toteutuksen on taattava asiakkaalle helppo ylläpito ja mahdollisuus laajentaa ja muuttaa toteutusta liiketoiminnan vaatimusten mukaan.

 

 

Verkkokauppaa perustettaessa yhteistyömme käynnistyy asiakkaan kanssa lähtötilanteen ja tavoitteiden kartoituksesta. Analysoimme tavoitteita, kilpailijakenttää, myytäviä tuotteita, ostajaprofiileja ja käyttäjien tarpeita. Samalla selvitämme verkkokauppaan liittyviä taustaprosesseja, -järjestelmiä ja logistiikkaa. Paras mahdollinen toteutustapa ja verkkokaupan teknologia valikoituu näiden selvitysten pohjalta.

Crasman toteuttaa verkkokauppoja omalla Stage-teknologiallaan ja avoimen lähdekoodin Magento-teknologialla.

Kiinnostuitko? Oletko perustamassa verkkokauppaa tai onko vanha verkkokauppasi uudistuksen tarpeessa?

Ota yhteyttä

Lue lisää

Teknologia

Magento

Magento on maailman suosituin verkkokauppa-alusta.

Lue lisää

Case

Marja Kurki

Marja Kurjen keveä ja moderni verkkokauppa on huimassa kasvussa.

Lue lisää

Case

Intersport

Intersportin verkkokauppa palvelee satojatuhansia suomalaisia kuluttajia.

Lue lisää