Crasman osallistuu ensimmäistä kertaa Alihankintamessuille näytteilleasettajana. Teollisuuden asiakkaat ovat olleet sydäntämme lähellä jo vuosikymmenet ja nyt päätimme hypätä mukaan Alihankintamessujen vilskeeseen. Tule moikkaamaan meitä osastollemme B022.

 

Digitaalisen brändin rakennus, verkkopalvelut ja tehokas tuotetietojen hallinnointi.

Crasman tarjoaa teollisille yrityksille laajan kirjon palveluja digitalisaation tueksi. Tästä meillä on jo 30 vuoden kokemus ja kerromme mielellämme lisää myös messuilla. Moderni digitaalinen asiakaskokemus syntyy usein seuraavista aineksista:

  • selkeä pitkän aikavälin digitaalinen strategia 
  • kirkas brändi-ilme ja käytännöt sen monikanavaiseen hallintaan
  • laadukkaat ja helposti hallinnoitavat tuotetiedot teksteistä 3D-kuviin
  • modernit, nopeatoimiset ja asiakkaan ostoa tukevat verkkopalvelut
  • jälleenmyyjäportaalit, digitaaliset tilauskanavat ja B2B-verkkokaupat.

 

Tapahtumalavan esityksemme Case Vexve: Polku moderniin digitaaliseen asiakaskokemukseen 

Tule torstaina 2.10. B-hallin Tapahtumalavalle kuulemaan, mitä Vexve on tehnyt uudistakseen asiakaskokemustaan ja tehostaakseen toimintaansa. Hastattelemme Vexven markkinointi- ja viestintäjohtaja Jenni Koskea tapahtumalavalla torstaina 9:40-10:00. 

 

Osallistu digistrategian arvontaan!

Voit voittaa 5 000 euron arvoisen digistrategiatyön osallistumalla arvontaamme. Voi tehtä sen messuständillämme tai vastaamalla vaikka heti kolmeen väittämään täällä.

Pääpalkinto sisältää:

  • Yrityksesi digitaalisen valmiuden arvioinnin
  • Crasmanin fasilitoiman työpajan yrityksesi avainhenkilöiden ja Crasmanin huippuasiantuntijoiden kanssa
  • Koosteen nykytilanteesta ja suositukset tulevaisuuden kehityspoluksi: selkeä tiekartta sekä pitkän että lyhyen aikavälin tavoitteisiin ja ROI-laskelmiin.

 

Arvonta suoritetaan 31.10.2025.

Haluaisitko lisätietoja?

Jos kuulisit mielelläsi lisää ihan heti, ole ihmeessä yhteydessä!

Täytä alla oleva lomake, niin olemme sinuun yhteydessä!

Ota yhteyttä

 

Anu Hakkarainen avatar