Hubspot auttaa hankkimaan lisää asiakkaita

HubSpot on yksi maailman suosituimmista markkinoinnin automaation alustoista.
Better-cx-here-tarra
hubspot

HubSpot tarjoaa kattavan paletin erilaisia työkaluja, jotka auttavat yrityksiä lisäämään myyntiä, parantamaan verkkopalveluitaan ja tehostamaan markkinointiaan:

HubSpot-ikoni

CRM

Helppokäyttöinen asiakkuudenhallinta-järjestelmä

HubSpot-ikoni

Marketing Hub

Markkinointi- ja analytiikkatyökalut

HubSpot-ikoni

CMS Hub

Julkaisujärjestelmä ja työkalut verkkosivustojen toteuttamiseen

HubSpot-ikoni

Sales Hub

Myynnin työkalut liidien- ja diilien hallintaan

HubSpot-ikoni

Service Hub

asiakaspalvelun työkalut kontaktien vaalintaan

Nainen työskentelee kannettavalla tietokoneella ja iloinen mies istuu hänen vieressään sohvalla. Etualalla nainen katsoo heitä.

Asiakastiedot yhteen paikkaan automaattisesti

HubSpotin maksuttoman CRM-järjestelmän avulla pysyt kärryillä jokaisen asiakkaasi ja verkkosivuston kävijän tilanteesta. HubSpot CRM luo jokaiselle asiakkaalle aikajanan, johon kaikki asiakkaaseen liittyvä tieto kertyy.

Saat kerättyä yrityksesi ja asiakkaasi välisen viestinnän selaimeen asennettavan lisäosan avulla. Se kirjaa käydyt sähköpostikeskustelut asiakkaan aikajanalle ja säästää aikaasi. Puhelut voit tallentaa automaattisesti HubSpotin mobiilisovelluksen avulla.

käyttäjälähtöinen_suunnittelu

Lataa opas Hubspotin käyttöön

Ilmaisen HubSpot Growth Platform -oppaamme avulla tutustut tärkeimpiin ominaisuuksiin ja pystyt valikoimaan käyttöösi juuri ne työkalut, joista on eniten hyötyä sinulle ja yrityksellesi.

Lataa HubSpot-opas
läppäri_inbound

Inbound-markkinointi auttaa asiakasta

Inbound-markkinointi on metodologia, joka keskittyy asiakkaan auttamiseen jo ennen ensimmäistä ostosta. Monessa tapauksessa auttaminen voi olla asiakkaalle hyödyllisen tiedon tarjoamista ilmaiseksi verkkosivustolla. Inbound-markkinointi on yksilölle kohdennettua ja siinä otetaan huomioon asiakaspolun vaihe ja asiakkaan profiili.

inbound

Opas auttaa alkuun

Vastineeksi hyödyllisestä informaatiosta inbound-markkinoinnissa pyydetään usein asiakkaan yhteystietoja tai tietoa heidän yrityksestään. HubSpot tarjoaa älykkäitä lomakkeita, joiden avulla voit kysyä saman sivun avulla kävijöiltä eri asioita sen mukaan, mitä jo tiedät heistä.

Oletko kiinnostunut inbound-markkinoinnista? Ilmainen inbound-oppaamme auttaa nopeasti alkuun!

Lataa Inbound-opas
Asiakaspolku

Asiakaspolku näkyväksi HubSpotin analytiikan avulla

Asiakaspolku on asiakkaan matka ensimmäisestä kosketuksesta yritykseesi aina ostamiseen asti. Asiakaspolun voi jakaa kolmeen vaiheeseen: tietoisuus, harkinta ja päätöksenteko. Tarkoituksena on huomioida asiakkaan tilanne, kun häntä ohjataan eteenpäin kohti ostoa. Asiakassuhde ei lopu – tai sen ei pitäisi loppua – yksittäiseen ostoon, vaan asiakkuuden vaalinta jatkuu kohti seuraavaa ostosta.

HubSpotin tarjoaman analytiikan ansiosta yksittäisen asiakkaan tilanne asiakaspolulla on helppo huomioida. Näet, mitä kukin asiakas on lukenut sivuiltasi ja mitä tietoja he ovat antaneet sinulle lomakkeiden kautta. Voit käyttää näitä tietoja asiakaspolun vaiheen määrittelyyn ja tarjota oikeanlaista sisältöä eri vaiheissa. 

suunnittelu

HubSpotin helppokäyttöinen julkaisujärjestelmä nopeuttaa kehitystä

HubSpotin Marketing Hub sisältää oman julkaisujärjestelmän, jolla koodaustaidottomatkin pystyvät luomaan helposti laskeutusmissivuja, blogikirjoituksia ja näyttäviä sähköposteja. Verkkosivuston kävijöiden ohjaaminen asiakkaiksi on HubSpotin vahvuuksia. HubSpotin julkaisujärjestelmän ansiosta kuka tahansa voi rakentaa konversiopolkuja, joilla pyritään keräämään kävijöiden yhteystiedot.

HubSpotin analytiikka antaa hyvän kuvan siitä, mikä sivustolla toimii ja mikä ei. Helppokäyttöisen julkaisujärjestelmän ansiosta sivuston kehittäminen analytiikan tuottaman tiedon pohjalta on nopeaa. Tämä mahdollistaa sivuston jatkuvan kehittämisen.

 

HubSpotin hinnat ja käyttöönotto

HubSpotin hinta vaihtelee sen mukaan, mitä toiminnallisuuksia yrityksesi tarvitsee. Kaikkien tuotteiden (CRM, Marketing, Sales, Service) kanssa pääsee maksutta alkuun, ja lisää ominaisuuksia voi hankkia yrityksen koon ja tarpeiden mukaan. Kuukausittaiset hinnat alkavat siis 0 eurosta kuukaudessa päätyen reiluun 2 200 euroon kuukaudessa.

Lisäksi kustannuksia tulee käyttöönotosta eli onboarding-maksusta, joka voi olla jopa 4 000 euroa. Tämän kulun voi kuitenkin välttää kokonaan tai saada halvemmalla ostamalla HubSpotin esimerkiksi Crasmanin tai jonkun muun HubSpot-partnerin kautta. Crasman tarjoaa apua sopivan HubSpotin lisenssin valitsemisessa, käyttöönotossa ja kehittämisessä.

Kiinnostuitko? Haluatko kuulla lisää HubSpotin käyttöönotosta ja järjestelmän tarjoamista hyödyistä yrityksellesi?
gold-badge-white-1

Autamme mielellämme - ota yhteyttä!

Täytä lomake tai ota suoraan yhteyttä Tomiin tai Anuun.

Tilaa Crasmanin uutiskirje