Googlen maksettu mainonta on näppärä keino houkutella uusia kävijöitä sivustolle.
Monipuolisen Google Adsin avulla on mahdollista mainostaa kaikkialla internetissä. Google tarjoaa tekstipohjaisia ja graafisia mainoksia sekä YouTubessa esiintyviä ja sovelluksen sisäisiä mainoksia.
Google Ads -mainonnan etuna on sen monipuolisuus sekä mahdollisuus seurata tarkasti mainonnan tehokkuutta. Google Adsin avulla on mahdollista tavoittaa yrityksen kannalta oleelliset henkilöt tarkasti haluttuun aikaan, esimerkiksi tarjouskampanjoiden käynnistyessä. Myös budjetissa pysyminen on vaivatonta, kun mainoksiin laitettava raha voidaan määrittää etukäteen ja panostuksia kyetään muuttamaan tilanteen mukaan.
Mainostaminen Google Adsissa on kannattavaa:
Mainosten sijoittuminen perustuu AdRank-menetelmään, jossa mainokset pisteytetään niiden laadun ja ennalta määritellyn budjetin mukaan. Näin toimimalla Google pakottaa mainostajat toteuttamaan laadukasta sisältöä sen sijaan, että suurimmalla budjetilla toimiva keräisi kaikki näytöt.
Laatupisteet määräytyvät odotetun klikkausprosentin, mainoksen osuvuuden sekä lasketumissivun käyttökokemuksen mukaan. Saadut laatupisteet kerrotaan mainoksen budjetilla, jolloin lopputuloksena on mainoksen AdRank. Tämän jälkeen Google jakaa mainospaikat AdRankin mukaan siten, että parhaat pisteet saanut mainos sijoittuu ylimmäksi.
Crasman on kokenut Google Ads -kumppani ja hyödynnämme Google Adsia monipuolisesti osana inbound-markkinointistrategiaa.
Haluatko kuulla lisää inbound-markkinoinnista?
Blogi
Jos hakukoneoptimointi on kunnossa, ei ihan jokaista tuotetta ja palvelua kannata lähteä markkinoimaan avainsanojen kautta
Lue lisääPalvelu
Hakukoneoptimointi on olennainen osa yrityksen löydettävyyttä hakukoneissa – etenkin Googlessa.
Lue lisääPalvelu
Crasman toteuttaa kokonaisvaltaisia digitaalisen markkinoinnin palveluja.
Lue lisää