LinkedIn-mainonta soveltuu erityisesti yritysten väliseen B2B-markkinointiin.
Ammattilaisten yhteisöpalveluna LinkedIn on paras alusta tavoittaa yritysten päättäjät ja ratkaisuihin vaikuttavat portinvartijat.
LinkedIn-mainonta on maailman suurimmassa ammattilaisten yhteisöpalvelussa eli LinkedInissä tapahtuvaa mainontaa. Mainosmuotoja on useita erilaisia, jolloin asiakas voidaan tavoittaa aina asiakaspolkuun sopivimmalla keinolla.
LinkedIn-mainostamista suositellaan erityisesti B2B-yrityksille, jotka haluavat tavoittaa päättävissä rooleissa toimivat ihmiset. Myös kuluttajakauppaan erikoistuneet yritykset voivat löytää mahdollisuuksia, sillä LinkedInin avulla on mahdollista tehdä esimerkiksi mielikuva- ja rekrytointikampanjoita. LinkedIn-mainonnan tärkeimpiä etuja ovat:
Kiinnostuitko LinkedIn-mainonnasta? Crasman toimii kouluttavana kumppanina LinkedIn-markkinoinnissa. Projektin käynnistämisen jälkeen tavoitteena on, että asiakasyritys kykenee tekemään omatoimisesti LinkedIn-mainontaa, jota Crasman tukee kuukausittaisilla toimilla.
Parhaat tulokset saadaan, kun LinkedIniä hyödynnetään osana laajempaa inbound-suunnitelmaa.
Haluatko kuulla lisää LinkedIn-mainonnasta ja inbound-markkinoinnista?
Palvelu
Inbound-markkinointi perustuu asiakkaan kuuntelemiseen ja auttamiseen ennen varsinaista ostopäätöstä.
Lue lisääPalvelu
Laadukkaista sisällöistä on harvemmin haittaa, mutta todelliseen arvoon ne nousevat hyvän sisältöstrategian kautta.
Lue lisää