LinkedIn-mainonta soveltuu erityisesti yritysten väliseen B2B-markkinointiin.
Ammattilaisten yhteisöpalveluna LinkedIn on paras alusta tavoittaa yritysten päättäjät ja ratkaisuihin vaikuttavat portinvartijat.
LinkedIn-mainonta on maailman suurimmassa ammattilaisten yhteisöpalvelussa eli LinkedInissä tapahtuvaa mainontaa. Mainosmuotoja on useita erilaisia, jolloin asiakas voidaan tavoittaa aina asiakaspolkuun sopivimmalla keinolla.
LinkedIn-mainostamista suositellaan erityisesti B2B-yrityksille, jotka haluavat tavoittaa päättävissä rooleissa toimivat ihmiset. Myös kuluttajakauppaan erikoistuneet yritykset voivat löytää mahdollisuuksia, sillä LinkedInin avulla on mahdollista tehdä esimerkiksi mielikuva- ja rekrytointikampanjoita. LinkedIn-mainonnan tärkeimpiä etuja ovat:
Crasman on kokenut LinkedIn-kumppani ja hyödynnämme LinkedIniä monipuolisesti osana inbound-markkinointistrategiaa.
Haluatko kuulla lisää inbound-markkinoinnista?
Palvelu
Inbound-markkinointi perustuu asiakkaan kuuntelemiseen ja auttamiseen ennen varsinaista ostopäätöstä.
Lue lisääPalvelu
Laadukkaista sisällöistä on harvemmin haittaa, mutta todelliseen arvoon ne nousevat hyvän sisältöstrategian kautta.
Lue lisää