Crasman Insight

Crasman Insight on verkkokaupankäynnin ilmiöitä, trendejä ja näkemyksellisiä tekijöitä käsittelevä julkaisu.

Uusi Crasman Insight julkaistaan 1-2 kertaa vuodessa.

Lukuiloa!

Crasman Insight

Kuukausimaksullinen autoilu ja omistamisen psykologia

Mitkä tekijät ohjaavat kuluttajien valintoja ja mitä autoliikkeiden tulisi seuraavaksi tehdä?

Lue lisää

Crasman Insight

Mitä on vastuullinen verkkokauppa?

Vastuullisuus ohjaa ostokäyttäytymistä enenevästi. Verkkokauppiaan pitää reagoida markkinoiden pyyntöön ennakoivasti turvatakseen kilpailuasemansa. Selvitimme, mitä se käytännössä tarkoittaa.

Lue lisää

Crasman Insight

Verkkokauppa 2020

Mitä tapahtuu liiketoiminnalle, kun pandemia jyllää ja lähikontaktit ovat terveysriski? Kokosimme dataa, summasimme havainnot ja ennustimme tulevaa.

Lue lisää

Ota yhteyttä, niin kerromme lisää.