Crasman Insight
Verkkokauppateknologian murros
Verkkoliiketoiminnan vaatimukset muuttuvat entistä nopeammin ja ovat entistä monimutkaisempia, joten teknologialta vaaditaan paljon.
Lue lisääCrasman Insight
Kurkista verkkokaupan kulisseihin
Kiitelty verkkokauppa on lukemattomien ketjujen saumaton prosessi, josta asiakkaalle näkyy jäävuoren huippu. Konehuoneissa toimitaan aktiivisesti sen eteen, ettei mikään mene pieleen ja asiakas saa vain parasta.
Lue lisääCrasman Insight
Kuukausimaksullinen autoilu ja omistamisen psykologia
Mitkä tekijät ohjaavat kuluttajien valintoja ja mitä autoliikkeiden tulisi seuraavaksi tehdä?
Lue lisääCrasman Insight
Vastuullinen verkkokauppa
Vastuullisuus ohjaa ostokäyttäytymistä enenevästi. Verkkokauppiaan pitää reagoida markkinoiden pyyntöön ennakoivasti turvatakseen kilpailuasemansa. Selvitimme, mitä se käytännössä tarkoittaa.
Lue lisääCrasman Insight
Verkkokauppa 2020
Mitä tapahtuu liiketoiminnalle, kun pandemia jyllää ja lähikontaktit ovat terveysriski? Kokosimme dataa, summasimme havainnot ja ennustimme tulevaa.
Lue lisää