Crasman Insight

Crasman Insight on kahdesti vuodessa ilmestyvä verkkokaupankäynnin ilmiöitä, trendejä ja näkemyksellisiä tekijöitä käsittelevä julkaisu.

Lukuiloa!

Crasman Insight

Verkkokauppateknologian murros

Verkkoliiketoiminnan vaatimukset muuttuvat entistä nopeammin ja ovat entistä monimutkaisempia, joten teknologialta vaaditaan paljon.

Lue lisää

Crasman Insight

Kurkista verkkokaupan kulisseihin

Kiitelty verkkokauppa on lukemattomien ketjujen saumaton prosessi, josta asiakkaalle näkyy jäävuoren huippu. Konehuoneissa toimitaan aktiivisesti sen eteen, ettei mikään mene pieleen ja asiakas saa vain parasta.

Lue lisää

Crasman Insight

Kuukausimaksullinen autoilu ja omistamisen psykologia

Mitkä tekijät ohjaavat kuluttajien valintoja ja mitä autoliikkeiden tulisi seuraavaksi tehdä?

Lue lisää

Crasman Insight

Vastuullinen verkkokauppa

Vastuullisuus ohjaa ostokäyttäytymistä enenevästi. Verkkokauppiaan pitää reagoida markkinoiden pyyntöön ennakoivasti turvatakseen kilpailuasemansa. Selvitimme, mitä se käytännössä tarkoittaa.

Lue lisää

Crasman Insight

Verkkokauppa 2020

Mitä tapahtuu liiketoiminnalle, kun pandemia jyllää ja lähikontaktit ovat terveysriski? Kokosimme dataa, summasimme havainnot ja ennustimme tulevaa.

Lue lisää

Ota yhteyttä, niin kerromme lisää.