Crasman Insight

Crasman Insight on verkkokaupankäynnin ilmiöitä, trendejä ja näkemyksellisiä tekijöitä syvällisesti käsittelevä julkaisu.

 

Tutustu tuoreimpiin Insight -julkaisuihimme:

crasman_insight_white
Headless_1920x1440

Verkkokaupan teknologiamurros

Nopeammin ja mielellään jo eilen, eikä mikään ole pysyvää. Miten verkkokaupan muutosnopeuteen vastataan teknologiavalinnoilla?

Ja miten taakse kootaan tiimi, joka tekee tulosta kustannustehokkaammin samalla, kun ihmisten tyytyväisyys kasvaa?

Crasman Insight #5

Siirry Insight-julkaisuun

Hae tästä

Insight4_hankinta

Verkkokaupan taustaprosessit

Kiitelty verkkokauppa on lukemattomien ketjujen saumaton prosessi, josta asiakkaalle näkyy jäävuoren huippu. Konehuoneissa toimitaan aktiivisesti sen eteen, ettei mikään mene pieleen ja asiakas saa vain parasta.

Crasman Insight #4

Siirry Insight-julkaisuun
Auton omistaminen

Kuukausi­maksullinen autoilu ja autoverkkokaupan uudet kohderyhmät

Selvitimme, mitkä tekijät ohjaavat kuluttajien valintoja ja mitä autoliikkeiden kannattaisi seuraavaksi verkkokaupoissaan tehdä.

Crasman Insight #3

Siirry Insight-julkaisuun
hero-sustainability

Mitä on vastuullinen verkkokauppa?

Vastuullisuus ohjaa ostokäyttäytymistä enenevästi. Verkkokauppiaan pitää reagoida markkinoiden pyyntöön ennakoivasti turvatakseen kilpailuasemansa. Selvitimme, mitä se käytännössä tarkoittaa.

Crasman Insight #2

Siirry Insight-julkaisuun
crasman-insight

Vuosi 2020 järisytti verkkokauppaa

Mitä tapahtuu liiketoiminnalle, kun pandemia jyllää ja lähikontaktit ovat terveysriski? Kokosimme dataa, summasimme havainnot ja ennustimme tulevaa.

Crasman Insight #1

Siirry Insight-julkaisuun