Crasman Insight on verkkokaupankäynnin ilmiöitä, trendejä ja näkemyksellisiä tekijöitä syvällisesti käsittelevä julkaisu.
Tutustu tuoreimpiin Insight -julkaisuihimme:
Nopeammin ja mielellään jo eilen, eikä mikään ole pysyvää. Miten verkkokaupan muutosnopeuteen vastataan teknologiavalinnoilla?
Ja miten taakse kootaan tiimi, joka tekee tulosta kustannustehokkaammin samalla, kun ihmisten tyytyväisyys kasvaa?
Crasman Insight #5
Siirry Insight-julkaisuunKiitelty verkkokauppa on lukemattomien ketjujen saumaton prosessi, josta asiakkaalle näkyy jäävuoren huippu. Konehuoneissa toimitaan aktiivisesti sen eteen, ettei mikään mene pieleen ja asiakas saa vain parasta.
Crasman Insight #4
Siirry Insight-julkaisuunSelvitimme, mitkä tekijät ohjaavat kuluttajien valintoja ja mitä autoliikkeiden kannattaisi seuraavaksi verkkokaupoissaan tehdä.
Crasman Insight #3
Siirry Insight-julkaisuunVastuullisuus ohjaa ostokäyttäytymistä enenevästi. Verkkokauppiaan pitää reagoida markkinoiden pyyntöön ennakoivasti turvatakseen kilpailuasemansa. Selvitimme, mitä se käytännössä tarkoittaa.
Crasman Insight #2
Siirry Insight-julkaisuunMitä tapahtuu liiketoiminnalle, kun pandemia jyllää ja lähikontaktit ovat terveysriski? Kokosimme dataa, summasimme havainnot ja ennustimme tulevaa.
Crasman Insight #1
Siirry Insight-julkaisuunCopyright @2024 Crasman
Privacy Policy