Torstaina 25.8. klo 9-9.30

PIM verkkokaupan tiedon lähteenä

webinaari

 

Kohti onnistunutta PIMin käyttöönottoa

Webinaarisarjan kolmannessa osassa kerromme kuinka erottautua kilpailijoista rikkaalla tuotetiedolla. Kuulet myös mitkä ovat suosituimmat verkkokauppa-alustat, ja kuinka PIM kytkeytyy niihin jopa ilman erillistä integraatiota. 

 

PIMin (Product Information Management) avulla varmistat verkkokaupan tuotetiedon eheyden, sillä vain laatuvaatimukset täyttävä tuotetieto päätyy verkkokauppaan. Tuotetiedot ovat varmassa tallessa ja valikoimasta poistuneet tuotetiedot on arkistoitu.

 

Asiantuntijoina

 

Lotta Multimäki ja edessä Crasman-tunniste

Lotta Multimäki
Tuotehallinnan asiantuntija

Autio-Petri-121411-glitch

Petri Autio
Ratkaisuarkkitehti

 

Miksi PIM?

Tuotetiedon hallinnan avulla tuot tuotetiedot yhteen keskitettyyn järjestelmään. Sen avulla saat jaettua markkinointitekstit, tekniset tiedot, kuvat ja tiedostot vaivattomasti yrityksen sisällä ja kaikissa julkaisukanavissa.

Tuote voidaan perustaa ennakkoon PIMiin ja tuottaa rikastava tuotetieto valmiiksi kaikkiin kanaviin. PIMin avulla myös kampanjat ja poistomyynnit voidaan toteuttaa nopeasti ja hallitusti.

 

Asiakaskokemus paranee, kun tuotetieto on ajantasaista ja selkeästi jäsenneltyä.

 

 

Webinaarisarjan aiemmat osat:

 

PIMin käyttööotto -webinaarin tallenne

Katsaus PIMiin - rikas tuotetiedonhallinta -webinaarin tallenne