Toteutamme asiakkaidemme palveluportaalit moniosaavan tiimin voimin. Työ käynnistyy usein palvelumuotoilusta, jossa kartoitamme liiketoiminnalliset tavoitteet ja perehdymme asiakkaiden toiveisiin ja vaatimuksiin. Tältä pohjalta luomme palvelulle konseptin ja kehityssuunnitelman, joka tukee yhdessä tunnistamiamme tavoitteita. Hyvin rakennettu digitaalinen palvelu tukee yrityksen kasvua ja helpottaa niin yrityksen omien ihmisten kuin asiakkaidenkin arkea.
Mihin palveluportaali tuo apuja?
Toiminnan tehostaminen
Usein palveluportaali ratkoo myös operatiivisen toiminnan pullonkauloja. Se voi vapauttaa asiakastuen resursseja, keventää toistuvien toimien taakkaa ja auttaa organisaatiota keskittymään olennaiseen .
Liiketoiminnan skaalaaminen
Itsepalvelun sujuvoittaminen
Palveluportaali voi toimia räätälöitynä tilauskanavana, palveluna tai työkaluna, joka sujuvoittaa asiointia, tiedonsaantia, ostamista ja tilausten tekemistä. Samalla se mahdollistaa oman myynnin keskittymisen strategisesti tärkeimpään.




