Haluatko kasvattaa asiakaspohjaasi tai avata uusia markkinoita, erottua kilpailijoista sekä tehostaa resurssien käyttöä?
Sinä tiedät, mihin liiketoimintasi pitää mennä ja me tiedämme, miten sinne pääsee.
Crasman palvelee kaikissa digitaalisen kaupankäynnin tarpeissa. Rakennamme kanssasi tulevaisuuden ostokokemuksia.
Miksi panostaa verkkokauppaan?
80 % kuluttajista asioi verkossa
Asiakkaasi ostopolku on yhä useammin digitaalinen. Valtaosa kuluttajista tutkii tarjoamaa verkossa ennen ostopäätöstä riippumatta siitä, toteutuuko ostos myymälässä vai verkkokaupassa. Varmista, että yrityksesi näkyy ja erottuu siellä, missä asiakkaasi jo ovat.
24/7 myyntiä ilman rajoituksia
Verkkokauppa palvelee ympäri vuorokauden ja mahdollistaa asiakkaillesi ostosten teon juuri heille parhaiten sopivana hetkenä. Tämä kasvattaa kauppasi myyntimahdollisuuksia, parantaa asiakaskokemusta ja sitouttaa asiakkaita.
Sujuvasti uusille markkinoille
Digitaalinen alusta tekee kasvusta kustannustehokasta ja helposti skaalautuvaa. Verkkokaupan avulla yrityksesi voi tavoittaa uusia asiakasryhmiä ympäri maailmaa, mikä avaa ovia täysin uusille liiketoimintamahdollisuuksille.
Näistä on menestyvä verkkokauppa tehty
Personoitu asiakaskokemus
Verkkokauppa hyödyntää asiakasdataa tarjotakseen jokaiselle asiakkaalle yksilöllisiä ja inspiroivia tuotesuosituksia sekä tukea ja räätälöityjä tarjouksia.
Tämä lisää myyntiä ja sitouttaa asiakkaita pitkään asiakassuhteeseen.
Helppo ja intuitiivinen hallinta
Modernit verkkokauppa-alustat tekevät myynnin, tuotteiden hallinnan ja tilausten käsittelyn vaivattomaksi.
Niiden käyttöliittymät on suunniteltu niin, että verkkokaupan hallinta onnistuu sujuvasti jopa ilman teknistä osaamista.
Nopeat toimitukset ja sujuva logistiikka
Verkkokauppa voidaan integroida maksujärjestelmiin ja logistiikkapalveluihin, mikä mahdollistaa nopean tilauskäsittelyn ja toimituksen. Tämä parantaa asiakastyytyväisyyttä ja vähentää manuaalista työtä.
Kampanjoiden ja tarjousten hallinta
Verkkokauppa-alustalla voit toteuttaa helposti kausikampanjoita, alennuksia ja erikoistarjouksia. Tämä auttaa reagoimaan markkinan tarpeisiin nopeasti ja houkuttelemaan asiakkaita ostamaan enemmän.
Reaaliaikainen data ja markkinoinnin optimointi
Verkkokauppa kerää jatkuvasti tietoa asiakkaidesi ostokäyttäytymisestä ja suosikeista. Näitä tietoja voit hyödyntää tarkasti kohdennettujen markkinointikampanjoiden suunnittelussa ja tuotevalikoiman kehittämisessä.
Toimiva alusta uusille tuotteille
Verkkokauppa on kustannustehokas testausalusta uusille tuotteille. Näet nopeasti, mitkä tuotteet kiinnostavat asiakkaitasi ja voit skaalata niiden saatavuutta tarpeen mukaan.







